Styrelsen

Enligt stadgarna ska styrelsen bestå av lägst tre och högst sju ledamöter med ingen eller högst tre suppleanter. Styrelsen utses av medlemmarna på föreningsstämman, som hålls en gång per år. Styrelsens uppdrag är att leda bostadsrättsföreningens arbete och ansvara för förvaltningen av husen. Styrelsen sammanträder ungefär en gång per månad. Föreningens valberedning föreslår personer till styrelse, revisor och valberedning inför föreningsstämman.

Styrelserum

På entréplan, Tre Kronors Väg 17 har föreningen en styrelselokal som används för styrelsearbete och möten.
Det finns ett brevlådeinkast till lokalen, men då lokalen inte är bemannad rekommenderar vi att brådskande ärenden mejlas till styrelsen via e-post.

Brf Smalhusens styrelse

Vid föreningsstämman 2021 valdes följande personer till vår styrelse:

Anders Helgesson, Ordförande

Felix Richardsson, Vice Ordförande